مزایای لباس فرم و لباس کار

یکی از مزایای لباس فرم و لباس کار گیتی جامه سرمایه گذاری در لباس فرم یکدست کارمندان تصمیمی دشوار برای کارفرما و نشان دهنده تعهد مدیر به آرمان های بلند مدت مجموعه خود می باشد. لباس فرم، اغلب یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث در محیط کاری است. از همه مهمتر اینکه چه کسی از لباس فرم یا لباس کار بهره مند می شود؟ کارمند، کارفرما یا مشتری؟

پاسخ این است هر سه گروه از منافع لباس فرم یا لباس کار بهره مند میشوند ولی بیشترین سهم درنهايت مربوط به کارفرما می باشد چرا که لباس فرم باعث می شود که بهره وری تولید و فروش افزایش پیدا می کند که به متعاقب آن بهره وری مجموعه افزایش می يابد.

 

 

۱- منافع کارفرما از لباس فرم یکدست در شرکت

سرمایه گذاری برای لباس فرم کارمندان یک تصمیم دشوار برای یک کارفرما است و تعهد بزرگ مالی است. بنابراین، دانستن این موارد که منافع لباس یکدست برای شرکت شما چیست در ابتدای کار بسيار مهم است.

الف- افزایش بهره وری :

یکی از بزرگترین منافع استفاده از لباس فرم افزایش بهره وری است. با توجه به نظرسنجی های انجام شده از کارکنان، اکثر آنان بر این عقیده اند که پوشیدن لباس فرم یکدست، بهره وری را بالا می برد.

ب- نام تجاری لباس فرم :

برای کارمندان یک ابزار بازاریابی موثر در مقایسه با دیگر تبلیغات است.

پ- ایمنی :

بسته به صنعت شما، لباس کار می تواند ابزار ایمنی مهمی به عنوان محافظ در برابر سوختگی و آسیب دیدگی و همچنین جهت جلوگیری از آلودگی در محیط کار شود یا اینکه کمک کند تا کارکنان در محل کار بیشتر به چشم بیایند.

 

منافع کارفرما از لباس فرم یکدست در شرکت

منافع کارفرما از لباس فرم یکدست در شرکت

 

۲- منافع کارکنان از پوشیدن لباس فرم یکدست

الف- در درجه اول از نگرانی های کارمندان برای پوشیدن لباس روتین کار کاسته می شود.

ب- همچنین لباس یکدست در محل کار حس برابری و کار گروهی توام ایجاد می کند.

پ- کارمندانی که از لباس یکدست با کیفیت و زيبا در محل کار استفاده میکنند، خوشحال تر از سایر کارمندان هستند و کارکنان خوشحال بهره وری شرکت را که یکی از منافع کارفرمایان است بالا می برند.

 

 

منافع مشتری از برنامه لباس فرم یکدست کارکنان یک شرکت

منافع مشتری از برنامه لباس فرم یکدست کارکنان یک شرکت

۳- منافع مشتری از برنامه لباس فرم یکدست کارکنان یک شرکت

للف- شاید بزرگترین منفعت کارمندان با لباس یکدست کار در محل کارشان ایجاد تصویر ذهنی خوب به مشتریان باشد.

ب- با توجه به مطالعه انجام شده ، هنگامی که یک مشتری یک کارمند را در لباس فرم می بیند، این احساس به مشتری القا می شود که یک محصول بهتر و با کیفیت بالاتر از دریافت خواهد کرد.
پ- بيشتر مشتری ها معتقدند کارمندان با لباس فرم آگاه تر هستند، معتقدند که آنان قابل اعتمادترند و مشتری احساس راحتی بیشتری با یک کارمند با لباس فرم دارند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *